El 24 d’abril d’aquest any s’ha publicat el decret llei pel qual es convoquen els ajuts destinats a les explotacions agràries que s’han vist afectades greument per la situació de sequera de 2024, i s’estableixen mesures extraordinàries i urgents de caràcter econòmic i administratiu.
Els ajuts estan destinats a explotacions amb superfícies de regadiu de conreus herbacis anuals d’hivern, conreus farratgers pluriennals, blat de moro, arròs, conreus hortícoles i fruita dolça, en determinats municipis de la zona de reg del Baix Ter, del Baix Fluvià i, excepte per a les superfícies de blat de moro i arròs, també als municipis de l’àmbit de reg dels pantans de Riudecanyes, Guiamets, Margalef i la Palma d’Ebre.
El termini per a presentar les sol.licituts via telemàtica serà del 19 de Juny fins al 18 de Juliol de 2024 i la documentació que cal aportar està detallada, així com els requisits, a la resolució publicada al DOGC:
Resolució (DOGC 9186 del 18/06/2024)
Si necessiteu més informació o tramitar els ajuts, l’equip d’Asolgroup estem a la vostra disposició. Salutacions cordials.
Asolgroup Enginyers SLP 2024